Saturday, 20 June 2015

Magic Clear Sinus Soap JSD RM 28.90 ( Sabun Resdung)





Magic Clear Sinus Soap RM28.90

Kebaikan:
~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.
~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
~ Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan Sabun sinus
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih.

Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.

Tahukah anda?


Kuman hama yang ditunjukkan adalah gambaran dekat menggunakan kaedah mikroskopik (microscophic).

Kuman tersebut sebenarnya adalah hama yang selalu dikaitkan dengan gejala terasa ingin bersin.

Ia kemudian akan membiakkan telurnya ke dalam tubuh sekiranya tiada apa-apa tindakan atau ubat diambil untuk memeranginya. 

 Oleh itu, elakkan dari mencium / menghidu karpet, langsir atau tempat-tempat berhabuk.

Juga diingatkan, kucing merupakan penyumbang terbesar mengenai kuman seperti ini.

Elakkan dari mencium-cium kucing kesayangan anda dengan terlalu 'over'.

Mesej: Bayangkan kuman sebegini rupa dibiar berkeliaran, membiak dalam badan anda tanpa sebarang kawalan.

Gambarajah menunjukkan; tempat utama yang selalu menjadi pembiakan kuman resdung.


Terjadi begitu kerana saluran di situ adalah deria pernafasan di mana udara keluar - masuk.

Di kala sedutan udara berlangsung, sedikit-sebanyak akan membawa kuman / bakteria masuk.

Setiap manusia mengalami proses ini - tak dapat nak dielakkan. J

adi; adalah tanggungjawab kita memastikan saluran ini dijaga serta dibersihkan dengan baik.

‘Resdung' melalui istilah kedoktoran: penahanan mukus yang disebabkan oleh pembengkak-an membran (sel lapisan kulit).


Bengkak ini terjadi kerana saluran tersekat.

Mukus adalah bahasa saintifik kepada cecair berupa lendir (hingus) yang ada di dalam tubuh manusia.

Petanda paling ketara mukus berlebihan adalah kulit wajah berminyak.

Minyak yang boleh mengakibatkan wajah kusam dan lebih teruk lagi; jerawat dalam bentuk bisul atau bernanah.

Simptom lain yang sering dikaitkan Resdung:
mudah sejuk, menggigil di sesuatu keadaan yang tak sepatutnya (baru hujan sikit saja, dah rasa macam nak demam)
batuk sampai terasa gatal kerongkong, anak tekak
telinga selau rasa tersumbat.


Kalau teruk, kena dapatkan ubat doktor cairkan sumbatan (dititik dalam telinga). Contoh: 'berdengung' telinga yang sukar hilang apabila ketinggian berubah-ubah seperti dalam kapal terbang atau lif.

 Hidung kadang-kala meleleh air (tanpa hembusan)
Gatal mata yang apabila digaru, semakin menjadi-jadi rasa nak teruskan - sampai merah dan berair.
Bersin melampau, sampai pengaruhi suhu badan (jadi panas) dan sikap (baran)


 Disudahi dengan satu lagi petanda paling ketara: hidung kerap sangat tersumbat kerana lendir / kahak dan amat sukar dihembus keluar. Akibatnya; suara menjadi agak 'sengau'. Resdung juga dikenali dengan nama 'Sinus' (ketumbuhan dalam hidung) dan 'Alergi' (alahan kepada sesuatu jenis benda atau makanan).


Testimoni Magic Clear Sinus Soap ( Sabun Resdung)









TESTIMONI SINUS SOAP DRP CUSTOMER SENDIRI..SEMALAM DIA UPDATE PASAL PERKEMBANGAN GUNA SINUS SOAP NI..MMG TERBAIK LA KATANYA..BARU JE GUNA..BARU SEMINGGU PENGGUNAAN, RESDUNG DH MAKIN KURANG..MULA2 GUNA ADA KUAR LENDIR..YUP TU LA HAMA RESDUNG YG BERSARANG DLM HIDUNG TU..MUKA MAKIN LICIN, XDE DOK GARU2 MUKA LAGI DAH..THUMBS UP!
regards: warga JSD

untuk tempahan sila WhatsApp @ telegram @ SMS ke 019 3116872 utk tempahan..

Sabun Magic Seri Cahaya RM 28.90

 
PRODUK TERBARU !!! PRODUK TERBARU !!! PRODUK TERBARU !!!


SABUN MAGIC SERI CAHAYA - RM28.90

KEGUNAAN Sabun magic seri cahaya 
1- WAJAH YANG BERJERAWAT BERBENJOL - BENJOL
2- KULIT MUKA YANG BERMINYAK

WAKTU PENGGUNAAN:
1- BANGUN PAGI SEBELUM MANDI
2- MALAM SEBELUM MASUK TIDUR.
3- SETIAP KALI SEBELUM BERWUDUK UTK SOLAT.

CARA PENGGUNAAN:
1- Basahkan sabun dan keluarkan buih.
2- Sapukan diwajah dan biarkan kering.
3- Selepas 2 minit Bilas wajah sebersih bersihnya.

KESAN SERTA - MERTA:
1- akan terasa kulit wajah akan lebih halus dan lembut
2- akan terasa kulit wajah bebas dari minyak dan tidak melekit

KESAN JANGKA MASA PANJANG penggunaan Sabun Magic Seri Cahaya:

 1- Jerawat akan cepat kering.
2- Minyak akan keluar bertambah banyak dan semakin hari semakin berkurang bergantung kepada kekerapan pemakaian
3- pengelupasan ditempat paling aktif berminyak seperti ditepi hidung, atas hidung, pipi akan berlaku.
4- pengelupasan tanpa menyakitkan akan berlaku dalam tempoh 2 ke 3 minggu pemakaian dimana sel - sel kulit mati akan disingkirkan.
5- dalam beberapa tempoh kulit wajah akan bebas daripada jerawat dan minyak. sekaligus kulit wajah akan bertambah cerah dengan pengantian sel kulit baru yang lebih sihat.
 
berminat utk dapatkannya sila
 
SMS/wassup Sabun Magic Seri Cahaya ke 019 3116872

Medicated Body Slim Soap (Sabun Slimming)

 
 
MEDICATED SLIMMING SOAP - (RM36)/100GM
~ slimming pecah lemak
~menanggalkan kulit2 mati
~vitamin utk kulit dari pegaga utk mengelakkan parut
~ scrub tempah Selimin

Digunakan diseluruh tubuh terutama di gosok ke peha dan montot yg berselulit,

pangkal tangan iaitu antara lengan dan permukaan bahu,perut, pingang, pingul & mana-mana bahagian yg berlemak, besar & mengeleber.

Penting jg digosok pada bahagian berparut, celah kekotoran degil, badan berjerawat batu & berbiji akibat lemak keras & kesan luka.

Semasa pengunaan kulitakan berasa segar dan naturally dingin.

Liang-liang kulit akan terbuka & ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yg boleh melarutkan air & lemak di bawah lapisan kulit.

Pengunaan tumbuhan, buahan & sayuran membantukan peredaran darah & sebagai satu bahan anti bakteria & kulat.

Pengelupasan perlahan & pengantian kulit semulajadi serta menghasilkan kuliit tubuh yg cantik, gebu, licin & lembab serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak, kekotoran spt kerak dan daki yg terpendam.

lebih berkesan digunakan setiap kali mandi utk shape dan kulit yg anda ingini..
 
 
soalan customer..kak nape saya guna sabun xde kesan pun...

jawapan..:
dik sabun MAGICAL MEDICATED BODYSLIM SOAP (RM 36.00) bukan mcm sabun biasa..

yg hanya perlu di sapu seluruh tubuh pastu siram...
hehehe kenalah scrub betul..gosok baik punye...
nak2 lagi tempat2 yg hitam2..

yg banyak berlemak...

tapak2 kaki2...

tumit2 pecah..

tempat2 selulit...

rekahan sana sini..



gosok betul2..

rugilah kalau beli just sabun main2 je kan...

hehehe...jadi kene scrub sabun ni betol2 baru rasa best...

bila dah sabun jangan terus basuh..

biarkan lah sabun meresap pd kulit..

agar sel kulit mati dpt keluar...

lemak2 tepu dpt mencair..kudis2 lama dapat hilang...
pastu baru lah basuh..mcm tu cara nak guna sabun syg2 semua..
hehehe...jgn dok sabun pastu trus siram...
baik pakai sabun biasa cap kupu2 tu je..hehehe...xtau tanye ye...
 
Testimoni Keluarga JSD


Testimoni sabun MBSS 1
 
Strech mark yang sangat buruk di perut lepas bersalin dah berkurang , perut dah tegang


 
 
Testimoni sabun MBSS 2
 
   Parut kudis dah berkurang
   melembutkan tumit merekah
   perut dah kecil
   mak cik tegur badan dah cantik dan perut nampak kecil

 dah lama dapat tapi baru berkesempatan guna..

masa mula2 guna rasa biasa jek.. tapi bab mengurangkan kudis dan melembutkan tumit merekah tu memang lah terasa walaupun baru guna sehari ...

bila dah guna 3-4 kali terasa mcm perut dah kecik sikit sbb dulu ada satu seluar jeans tu tak leh nak zip sbb dah put on weight and pewut muncit....huhuhuhu...

 ingatkan perasan sendiri je.. tapi kebetulan ada lah makcik datang me
lawat ayah kat umah ari tu... tiba2 dia cakap eh.. badan ko dan cantik dah skg.. pewut tu dah kecik .. mcm ne jaga.... huhuhuu.. koyak suar dalam bila dengar org cakap dah kecik (walaupun tak lah kecik mana.. tapi yg penting ada lah perubahan owg nampak.. :D )

testimoni sabun MBSS 3
 
Ekzema dah sembuh
 

 Anak saya mengalami eczema hampir 5 bulan dan keadaan dia tiada perubahan. Berbagai cara dan kaedah dilakukan dari tradisional hinggalah berjumpa doktor pakar sakit kulit.
...

Terbuka pintu hati ingin mencuba sendiri produk Jamu Susuk Dara iaitu MAGIC BODY SLIM SOAP yang selama ini hanya baca di wall Fb tentang kerbekesanannya ternyata sungguh berpuas hati melihat hasilnya walau baru sehari menggunakannya.

Alhamdulillah kulit baby semakin nampak perubahan dan saya akan teruskan penggunaan hingga sembuh sepenuhnya.

Terima kasih pada sis hanni pengasas JSD kerana menghasilkan produk yang betul-betul magic —

Testimoni sabun MBSS 4

Salam smua nani nk bg testimoni ank nani sdiri... Dye umur 6 thn mpunyai masalah kulit.. Sejak baby lg...Mcm2 telah nani cuba dr dr pakar, hospital besar, klinik2, ubat kg smuanya dh.. Tp kadang2 kesian kat dye dgn masalah kulit dye slalu gatal2 n bau badn dye slalu bau hanyir krn bau darah. Dye suka garu smpai darah.. Nani cuba wat testimoni kat dye dgn jamu susuk dara nie...
 
2 produk nani guna iaitu sabun magic mbss n masker vagina.. Alhamdulilah... Nmpaknya sgt berkesan.. Cpat kering... Satu hr dye garu kaki dye smpai bdarah2 nani ambik basuh guna sabun magic satu bdn dye.. Sbb kulit dye kasar n pastu lap kering2 nani taburkan serbuk masker kat tmpt yg dye garu n bdarah tu... Sok pg dh kering n kecut... Stiap hr nani guna sabun tu nani pon mcm x pcaya krna bau bdn dye yg hanyir tu dh hilang...... Lega rasa dihati nie bila dpt produk yg bole bantu masalah spt ank nani ni.. Tq byk2.... Klau x pcaya cuba tgok kaki ank nani ... Kesian kan dye.. Ni adelah hr ptama nani guna 2 produk tu...


kalau you ols guna sabun tu kan you ols akan rasa kulit semakin lembut dan licin.. kulit pun semakin mencerah.. tapi bukan cerah guna bleaching produk yek.. pas tu kuku pun jadi berkilat tau..
kalau tak caya cuba lah guna.. pas tu jgn lupa gosok2kan buih2 sabun tu kat kuku.. tengok lah hasilnye.. kulit jadi berkilat you......

ni dah nak habis dah satu sabun tu nak guna yang kedua pulak..

jom pakat beli dan guna.. tak mahal pun.. RM36 jek... :D
 
berminat nak daptaknnya
 
SMS / wassup MBSS ke 019 3116872



Coklat Love Habibi RM 48 (gedik-gedik untuk suami)


SALE 

2 unit rm 90
Free pos semenanjung

Terhad beberapa Botol Sahara 
 
Coklat love habibi JSD tidak mgandungi bahan-bahan herba untuk merapatkan faraj,
tiada bahan untuk kesihatan rahim .

Coklat love habibi mengandungi herba-herba yang terdiri daripada
Coklat Love Habibi JSD dirumus khas untuk
 
  • menaikkan ghairah seksual untuk lelaki dan wanita. 
  • melancarkan peredaran darah
  • membuang angin dalam badan
  • memudahkan sistem pembuangan kecil dan besar
  • menghilangkan sakit-sakit badan,
  • lenguh-lenguh badan
  • mengurangkan keletihan bekerja.
 
Cara makan Coklat Love Habibi JSD
Cubit sedikit dan gentelkan.
Kunyah dan  minum air.
Disarankan ambil ketika sarapan dan makan malam.
 
Boleh juga diganti sebagai kudap kudap.
Digalakkan jauhkan diri dari minum ais ( angin),
Air kelapa ( tawar ubat n herba), alkohol (panas), durian ( panas)

Tanda-tanda angin banyak dalam badan:

• Rasa lesu/letih/tidak bertenaga.
• Selalu rasa kebas/lenguh/sengal.
• Tapak tangan/kaki berasa sejuk.
• Selalu menguap/mudah mengantuk.
• Sukar bernafas/nafas pendek.
• Rasa ketegangan di tengkuk dan pinggang.
• Kulit kering.
•'Muscle spasms' waktu tidur/jaga.
• Perut berangin.
• Sakit kepala/migraine.
• Perasaan mudah marah.
• Hilang selera makan.
• Hilang/kurang nafsu seks
• ketidakselesaan badan.
 
 
 
Testimoni Coklat Love Habibi JSD

1. Puan Seha
   setelah makan Coklat Love Habibi
   angin dah keluar semula

 


 
 
 
 
 
 
testimoni coklat love habibi
agent ummy atie
 
atie try mmg best...kuar angin xyah cite la kan..tp bdn mmg rs ringan je..skt2 bdn pn ilang..skali mkn pn dah rasa kesan dia. kalau mkn slalu2 xtau la nk ckp cmn..mst POWER la...jd SUPERMAK!!!heheheref: JSDNL02UNKNOWN PERSON 27-8-2012PRODUK: COKLAT LOVE HABIBIHARGA: RM48KELUARAN: SUSUK DARA RESOURCES
 
dah seminggu lebih aku sakit perut..perut da bunyi gendang,..
makn ubat angin mcm tu gak,,eno pun same..p klinik xnak..
heheh..minum teh halia pun ado je..sakit perut mcm nak terkeluar,,tapi skit2 je..
semalam dapat la COKLAT LOVE HABIBI...MULA MAKAN BERKERUT MUKA SEBAB XPERNA MAKAN MAJUN YG REAL KUNYAH..TRY GENTEL BESAR SKIT PASTU KEBAM2...SELANG 30 MINIT..HAMBEKKK KO..MEMULAS BERLARI KE TOILET..AKHIR NYE LEEEEEEEGAAAAAA MENGELUARKAN KHAZANAH......HAHAHA..ANGIN YG DEGIL TU DAPAT D KELUARKAN..BADAN PUN RASA RINGAN..HARI NI DA SEPARUH AKU KEJE KAN COKLAT TU..DOK TAIP TESTIMONI PUN DAN LAGI GENTEL2..LAME2 SEDAP PLAK..HEHEH..**YANG NAK CUBE2 TU JANGAN TAKOT NAK KUNYAH,,XKENAL MAKA XCINTA..
 
**ref: JSDNL03AIMISHOPPE ~ 26-8-2012
 
 
berminat
 
sila SMS/ WhatsApp @
CLH ke 019 3116872

Jamu Aku Dara JSD


Jamu Susuk Dara : Jamu Aku Dara (paling laris) 
 
Masuk je stok Habis
Masuk je stok Habis
��������
 

 
 

Jamu Aku Dara JSD
(rahsia faraj ketat persis anak dara)
RM 48
40 biji 


- Jamu Aku Dara haruslah di makan 2 kapsul selepas makan malam
* merawat keputihan
* merawat sengugut
* mengurangkan air dan lendir
* memecahkan lemak
* merapatkan faraj
* melancarkan peredaran darah

* melancarkan putaran haid
* memberi tenaga / hyperaktif / mengurangkan penat badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat wanita


Fungsi JAMU AKU DARA adalah untuk rawatan rahim dari dalam secara semulajadi.


- MENGECUTKAN RAHIM
- MENGECUTKAN BATU MEROYAN
- MENEGANGKAN PAYUDARA
- MENEGANGKAN PUNGGUNG


Jamu Aku Dara di rumus Khas oleh Syarikat Susuk Dara Resources utk wanita berumahtangga dan anak dara.

Anak dara yang ni je boleh makan tau.
Untuk wanita dah kahwin jamu aku dara ni lah caranya untuk ketatkan faraj. :)




Set wanita berkahwin- RM 242

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Intim Gel 1 botol
Feminine Wash 1 botol 

Percuma Hadiah Misteri :) Misteri la sangat :)
Percuma Pos Semenanjung


Set wanita belum kahwin-  RM 121

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Miss V Feminine Wash 1 botol

Percuma Hadiah Misteri
Percuma Pos Semenanjung anda boleh pilih sama ada nak pakej di atas @ ambil sikit2 bajet la kan ;)


Testimoni Jamu Aku Dara

1. Testimoni Jamu Aku Dara hancurkan cyst


2. Testimoni Jamu Aku Dara rawat keputihan melampau !

 
 
3.  Testimoni dada mantap
 
 


4. Testimoni Jamu Aku Dara oleh anak dara

as salam....klu diberi pilihan perkataan apa yang sesuai untuk Jamu Susuk Dara ini....jawapan saya "TERBAIK"...sebab sya yang masih bujang ni pun makan JAD rasa bes sangat...rsa ringan je badan..kuku pun jari wana kemerah-merahan..org tua2 cakap klu kuku merah darah jalan elok...hehe..kulit pun jadi lembut...keputihan pun dh xde..dulu ada bau klu k
eputihan datag bayak.. SERIUS!!!!...skrg dah boleh tersenyum dah...hehe...ALHAMDULILLAH :)
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
BAHAGIA la rasanya bila tengok kesan ke atas diri sendiri..hanya orang yang mengambilnya je rasa kesan tu...bila dah nampak kesan yang positif saya order lagi dari kak ita..siap cakap lagi tolong simpan stok untuk saya yang jauh ni yer..mujur kak ita ingat saya sebab alamat saya melucukan....hehehe......

sebenarnya saya ada masalah sengugut yang teruk..dan saya yakin ramai anak2 dara yang mengalami keadaan y sama macam saya...selepas sy makan JAD sebotol habis...sengugut saya dh kurang....selalu 2 hari sengugut saya..tpi kali ni sehari je....tpi saya muntah..pas saya muntah tu angin kuar dr perut sengugut pun hilang ondedot..bhgian ari2 pun dah selesa...perut pun selesa sgt...MAGIC sgt!!! orang yang senggut saje yang tahu perasaan senggut ni rasa cam mana...dan bila perut kita rasa selesa msa hari 1st datg peyed, itu satu perasaan yang sangat indah....:)

untuk aset yang lain...tuan empunya aset je thu perubahan positifnya...hehehe...untuk kawan2 kat luar sana...jujurnya sya syorkan cuba la guna dulu....tengok kesannya...klu positif mesti xrugi membeli..saya pun mulanya takut nk makan jamu2 ni...tapi sebab msalah sengugut dan keputihan sya yakinkan jugak..berdoa msalah sya akan berkurangan..ALHAMDULILAH..itu saja perkataan yang boleh mengambarkan perasaan saya ketika ini....

bgi yang masih bujang...sama2 la kita jaga aset kita dari sekarang....saya gerun dengar penyakit kaum wanita hari ini...mencegah itu kan lebih baik dari merawat...wasalam (*__*)

inilah test xnomi sya..ikhlas dri hati...hehe :)







untuk order
sila SMS nama produk dan kuantiti ke 019-3116872
@ inbox di FB  Rahsia Wanita Bahagia
Jangan lupa like dan inbox utk pertanyaan.

Tips Sayang Suami meruang faraj

Cara Meruang Faraj

Hai saya nak share 1 perkara tentang ghairah hubungan keintiman wanita.

Uolss tahu tak wanita2.
Bila dalam faraj yang tidak terjaga, tidak dibersihkan sisa air mani suami sehabis berjimak boleh mengakibatkan faraj licin dan longgar. Bila sisa lendir2 dalam faraj banyak melekat-lekat di dinding dalam faraj akan mengakibatkan deria sensitiviti ghairah untuk berjimak hilang terus dan mati.
Ini boleh di kesan seawal dalam tempoh diantara 5 ke 10 hari jika tidak pernah dibersihkan.
Lagi lama tempoh tidak dibersihkan, lagi banyak kekotoran lagi banyak akan mengundang masalah.
Seawal lebih 5 hari tidak dibersihkan, keinginan seks wanita itu sendiri akan menurun.
Tiada keinginan berhubungan intim. Ini bahaya !!!!!

Adalah bahaya jika isteri tidak merasa mahu mengadakan hubungan seks.
Kerana Suami anda akan terasa seperti anda tidak menyayangi dia lagi.
Ingat lah wahai wanita ,suami umpama bayi yang sentiasa ingin dibelai dan di manja sentiasa.

Pesanan khidmat nasihat daripada saya.
Meruang faraj setiap kali buang air kecil, meruang menggunakan masker vagina jsd setiap pagi,
Makan coklat love habibi jsd setiap pagi dan malam,
Cuci menggunakan feminine wash jsd
Kalau awak Sayang suami awak. Jaga diri awak okay.

 
SMS/ WhatsApp 019 3117872
Pn Nurul :)






 

Magic Kollagen Kiss - Lipstik collagen Jsd

 
 
 
 
 
 
 
Lipstik jsd sesuai untuk semua wanita


SMS/ Whatsapp lipstick JSD ke 0193116872