Sunday, 22 May 2016

Jamu Aku Dara JSD


Jamu Susuk Dara : Jamu Aku Dara (paling laris) 

Masuk je stok Habis
Masuk je stok Habis
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚





Jamu Aku Dara JSD
(rahsia faraj ketat persis anak dara)
RM 48
40 biji 


- Jamu Aku Dara haruslah di makan 2 kapsul selepas makan malam
* merawat keputihan
* merawat sengugut
* mengurangkan air dan lendir
* memecahkan lemak
* merapatkan faraj
* melancarkan peredaran darah

* melancarkan putaran haid
* memberi tenaga / hyperaktif / mengurangkan penat badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat wanita


Fungsi JAMU AKU DARA adalah untuk rawatan rahim dari dalam secara semulajadi.


- MENGECUTKAN RAHIM
- MENGECUTKAN BATU MEROYAN
- MENEGANGKAN PAYUDARA
- MENEGANGKAN PUNGGUNG


Jamu Aku Dara di rumus Khas oleh Syarikat Susuk Dara Resources utk wanita berumahtangga dan anak dara.

Anak dara yang ni je boleh makan tau.
Untuk wanita dah kahwin jamu aku dara ni lah caranya untuk ketatkan faraj. :)




Set wanita berkahwin- RM 242

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Intim Gel 1 botol
Feminine Wash 1 botol 

Percuma Hadiah Misteri :) Misteri la sangat :)
Percuma Pos Semenanjung


Set wanita belum kahwin-  RM 121

Jamu Aku Dara 1 botol
Masker Vagina 1 unit
Miss V Feminine Wash 1 botol

Percuma Hadiah Misteri
Percuma Pos Semenanjung anda boleh pilih sama ada nak pakej di atas @ ambil sikit2 bajet la kan ;)


Testimoni Jamu Aku Dara

1. Testimoni Jamu Aku Dara hancurkan cyst


2. Testimoni Jamu Aku Dara rawat keputihan melampau !



3.  Testimoni dada mantap




4. Testimoni Jamu Aku Dara oleh anak dara

as salam....klu diberi pilihan perkataan apa yang sesuai untuk Jamu Susuk Dara ini....jawapan saya "TERBAIK"...sebab sya yang masih bujang ni pun makan JAD rasa bes sangat...rsa ringan je badan..kuku pun jari wana kemerah-merahan..org tua2 cakap klu kuku merah darah jalan elok...hehe..kulit pun jadi lembut...keputihan pun dh xde..dulu ada bau klu k
eputihan datag bayak.. SERIUS!!!!...skrg dah boleh tersenyum dah...hehe...ALHAMDULILLAH :)
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
BAHAGIA la rasanya bila tengok kesan ke atas diri sendiri..hanya orang yang mengambilnya je rasa kesan tu...bila dah nampak kesan yang positif saya order lagi dari kak ita..siap cakap lagi tolong simpan stok untuk saya yang jauh ni yer..mujur kak ita ingat saya sebab alamat saya melucukan....hehehe......

sebenarnya saya ada masalah sengugut yang teruk..dan saya yakin ramai anak2 dara yang mengalami keadaan y sama macam saya...selepas sy makan JAD sebotol habis...sengugut saya dh kurang....selalu 2 hari sengugut saya..tpi kali ni sehari je....tpi saya muntah..pas saya muntah tu angin kuar dr perut sengugut pun hilang ondedot..bhgian ari2 pun dah selesa...perut pun selesa sgt...MAGIC sgt!!! orang yang senggut saje yang tahu perasaan senggut ni rasa cam mana...dan bila perut kita rasa selesa msa hari 1st datg peyed, itu satu perasaan yang sangat indah....:)

untuk aset yang lain...tuan empunya aset je thu perubahan positifnya...hehehe...untuk kawan2 kat luar sana...jujurnya sya syorkan cuba la guna dulu....tengok kesannya...klu positif mesti xrugi membeli..saya pun mulanya takut nk makan jamu2 ni...tapi sebab msalah sengugut dan keputihan sya yakinkan jugak..berdoa msalah sya akan berkurangan..ALHAMDULILAH..itu saja perkataan yang boleh mengambarkan perasaan saya ketika ini....

bgi yang masih bujang...sama2 la kita jaga aset kita dari sekarang....saya gerun dengar penyakit kaum wanita hari ini...mencegah itu kan lebih baik dari merawat...wasalam (*__*)

inilah test xnomi sya..ikhlas dri hati...hehe :)







untuk order
sila SMS nama produk dan kuantiti ke 019-3116872
@ inbox di FB  Rahsia Wanita Bahagia
Jangan lupa like dan inbox utk pertanyaan.

9 comments:

  1. Saya nak order jamu aku dara dan masker vagina pos semenanjung malaysia.Bagaimana nak pm ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok MBAH PESUGIHAN DANA GHAIB



      Delete
  2. mengapa tak boleh minum madu semasa mengamalkan produk susuk dara ini ?

    ReplyDelete
  3. sy nk tnye kalau sy breastfeed bley mkn jamu ni x?ada apa2 kesan pd bby x?

    ReplyDelete
  4. JAD ni ader lg x kalu nk order?

    ReplyDelete
  5. Nape bdn sy berangin after stop mkn jamu mase peod??

    ReplyDelete
  6. Boleh dimakan dlm tempoh berpantang x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syarini IShak : untuk berpantang boleh amalkan Jamu Jalinan Cinta . sila lihat testimoni ya. Rahim kecut setelah amalkannya. Keluar darah bantal atau darah bayam. alhamdulillah 100% pelanggan berpuas hati

      Delete
  7. Informasi menarik. Saat ini, banyak kaum pria dan wanita melakukan pasang susuk langsung maupun pasang susuk jarak jauh agar tampak lebih cantik/ tampan, menarik, mempesona, dan berkharisma. Serta lebih mudah dikasihi dan disayangi banyak orang. Jika Anda ingin pasang susuk yang aman dan tanpa pantangan, silakan Anda KLIK DISINI>> Pasang Susuk.

    ReplyDelete