Sunday, 22 May 2016

Jamu Susuk Dara: Coklat Love Habibi RM 48 (gedik-gedik untuk suami)


Anda selalu pening kepala?
Anda ada masalah angin di dalam badan?
Anda ada masalah sembelit?
Anda ada masalah mudah letih?
Anda ada masalah kurang nafsu syahwat terhadap pasangan?


Coklat love habibi JSD tidak mgandungi bahan-bahan herba untuk merapatkan faraj,
tiada bahan untuk kesihatan rahim .

Coklat love habibi mengandungi herba-herba yang terdiri daripada
Coklat Love Habibi JSD dirumus khas untuk
  • menaikkan ghairah seksual untuk lelaki dan wanita. 
  • melancarkan peredaran darah
  • membuang angin dalam badan
  • memudahkan sistem pembuangan kecil dan besar
  • menghilangkan sakit-sakit badan,
  • lenguh-lenguh badan
  • mengurangkan keletihan bekerja.
Cara makan Coklat Love Habibi JSD
Cubit sedikit dan gentelkan.
Kunyah dan  minum air.
Disarankan ambil ketika sarapan dan makan malam.
Boleh juga diganti sebagai kudap kudap.
Digalakkan jauhkan diri dari minum ais ( angin),
Air kelapa ( tawar ubat n herba), alkohol (panas), durian ( panas)

Tanda-tanda angin banyak dalam badan:

• Rasa lesu/letih/tidak bertenaga.
• Selalu rasa kebas/lenguh/sengal.
• Tapak tangan/kaki berasa sejuk.
• Selalu menguap/mudah mengantuk.
• Sukar bernafas/nafas pendek.
• Rasa ketegangan di tengkuk dan pinggang.
• Kulit kering.
•'Muscle spasms' waktu tidur/jaga.
• Perut berangin.
• Sakit kepala/migraine.
• Perasaan mudah marah.
• Hilang selera makan.
• Hilang/kurang nafsu seks
• ketidakselesaan badan.

Testimoni Coklat Love Habibi JSD

1. Puan Seha
   setelah makan Coklat Love Habibi
   angin dah keluar semula











testimoni coklat love habibi
agent ummy atie

atie try mmg best...kuar angin xyah cite la kan..tp bdn mmg rs ringan je..skt2 bdn pn ilang..skali mkn pn dah rasa kesan dia. kalau mkn slalu2 xtau la nk ckp cmn..mst POWER la...jd SUPERMAK!!!heheheref: JSDNL02UNKNOWN PERSON 27-8-2012PRODUK: COKLAT LOVE HABIBIHARGA: RM48KELUARAN: SUSUK DARA RESOURCES
dah seminggu lebih aku sakit perut..perut da bunyi gendang,..
makn ubat angin mcm tu gak,,eno pun same..p klinik xnak..
heheh..minum teh halia pun ado je..sakit perut mcm nak terkeluar,,tapi skit2 je..
semalam dapat la COKLAT LOVE HABIBI...MULA MAKAN BERKERUT MUKA SEBAB XPERNA MAKAN MAAJUN YG REAL KUNYAH..TRY GENTEL BESAR SKIT PASTU KEBAM2...SELANG 30 MINIT..HAMBEKKK KO..MEMULAS BERLARI KE TOILET..AKHIR NYE LEEEEEEEGAAAAAA MENGELUARKAN KHAZANAH......HAHAHA..ANGIN YG DEGIL TU DAPAT D KELUARKAN..BADAN PUN RASA RINGAN..HARI NI DA SEPARUH AKU KEJE KAN COKLAT TU..DOK TAIP TESTIMONI PUN DAN LAGI GENTEL2..LAME2 SEDAP PLAK..HEHEH..**YANG NAK CUBE2 TU JANGAN TAKOT NAK KUNYAH,,XKENAL MAKA XCINTA..
**ref: JSDNL03AIMISHOPPE ~ 26-8-2012

berminat
sila WhatsApp Pn Nurul@
CLH ke 019 3116872

2 comments:

  1. Informasi menarik. Saat ini, banyak kaum pria dan wanita melakukan pasang susuk langsung maupun pasang susuk jarak jauh agar tampak lebih cantik/ tampan, menarik, mempesona, dan berkharisma. Serta lebih mudah dikasihi dan disayangi banyak orang. Jika Anda ingin pasang susuk yang aman dan tanpa pantangan, silakan Anda KLIK DISINI>> Pasang Susuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok MBAH PESUGIHAN DANA GHAIB

      Delete