Wednesday, 27 January 2016

Jamu Jalinan Cinta JSD RM 48





JAMU JALINAN CINTA..♥(jamu bersalin)

HARGA: RM 48.00 / 40 biji - 1 botol


Ramuan Jamu Jalinan Cinta @ JJS sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... Jamu Jalinan Cinta ini akan menkgluarkan darah-darah yang tak elok dalam badan, semasa bersalin darah nifas keluar. Semua darah kotor dibuang.. mkn Jamu Jalinan Cinta ini akan menghasilkan darah baru. Khasiat dari herba Jamu Jalinan Cinta yg mengeluarkan darah baru yg lebih sihat... pastu pakai param..skrub kulit mati
keluar. Kulit baru mulus mcm baby..tu sbb perempuan kalau bersalin / berpantang dengan betul dia jadi lagi cantik dr sebelum ni.. dlm Jamu Jalinan Cinta ada herba lempoyang, kunyit putih yg akan mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser. Untuk pengetahuan anda, Jamu Jalinan Cinta mengandungi 43jenis ramuan herba temasuk rempah ratus yang buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah tetapi ingat ye.. yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dalaman.


Lagi satu JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja....boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara yang mengalami masalah jerawat kritikal.....






KHASIAT:-
- tidak bersifat utk merapatkan faraj.

tetapi
- mengeluarkan darah2 kotor dalam badan sprt darah nifas,
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran darah,
- membanyakkan air susu,
- mencepatkan luka2 kering dan sembuh
- mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah



KANDUNGAN RAMUAN:-
- madu,
- belut,
- ikan haruan, dan
- rempah ratus wanita seperti
manjakani,
kacip fatimah,
lempoyang,
kunyit putih dll...
mengandungi 43 jenis ramuan


CARA PEMAKANAN:-
2 biji selepas sarapan dan 2 biji
malam selepas makan malam (6ptg)




PERHATIAN:-
jika bayi menyusu badan… jika terdapat gumpalan taik mata pada baby
-  ibu dinasihatkan berhenti dahulu dari terus memakan jamu tersebut kerana baby panas.
- baby hendaklah dinaturalkan kembali dgn air suam atau air kosong.
- JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja...
- JJC juga boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara utk menaikkan seri wajah...
- JJC juga boleh dimakan oleh anak dara tetapi tidak digalakkan kecuali anak dara yg mempunyai masalah seperti jerawat yang kritikal, parut diwajah/kulit badan, mengalami luka dalaman...
I

ni kerana JAMU JALINAN CINTA
dirumus khas dengan ramuan ikan haruan dan gamat dimana ia mampu melicinkan kulit dan menggebukan serta menghapuskan jerawat.





INFO TAMBAHAN:-
Q: Hari keberapa dalam pantang boleh start makan JJC ni?
A: 1 minggu pertama habiskan antibiotik hospital tetapi disebabkan selalunya lepas bersalin
sehari ke dua hari wanita bersalin akan diserang sejuk2.. sudah boleh seperti yang disarankan dgn bezakan waktu makan ubat dan jamu jarakkan 2 jam. sewaktu baby kuning minta relax dulu jika menyusukan bayi. jika tak menyususkan bayi boleh makan seperti biasa.

Q: Sebotol Kapsul jamu jalinan cinta ni cukup utk berapa lama?
A: 1 botol mengandungi 40 biji dgn harga RM 48.00


Q: Nak kene makan berapa botol? dan nak makan berapa lama?
A: Maknanya sebotol utk 10 hari shj..kena ada bekalan 3@4 bottol utk dlm pantang kan.


Q: Habis pantang bole trus makan JAD ke?
A: Boleh kerana tiada pertembungan herba yang banyak dan kandungan manjakani dan kacip fatimah didalam ramuan jamu bersalin tidak tinggi. maka boleh sambung dgn JAD…mksudnya keguguran pun blh makan teruskan sbb xde nk menyusukan baby.

6 comments:

  1. Informasi menarik. Saat ini, banyak kaum pria dan wanita melakukan pasang susuk langsung maupun pasang susuk jarak jauh agar tampak lebih cantik/ tampan, menarik, mempesona, dan berkharisma. Serta lebih mudah dikasihi dan disayangi banyak orang. Jika Anda ingin pasang susuk yang aman dan tanpa pantangan, silakan Anda KLIK DISINI>> Pasang Susuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok MBAH PESUGIHAN DANA GHAIB



      Delete
  2. jsd jalinan cinta isteri saya dah cuba bukan mkn lepas bersalin sahaja tapi hari biasa pun boleh, makn malam 2 biji bangun pagi badan rasa segar x rase letih.......terbaik........untuk lelaki pun boleh untuk sesiapa yang badan letih dan lesu.... thanks jsd jalinan cinta...

    ReplyDelete
  3. jsd jalinan cinta isteri saya dah cuba bukan mkn lepas bersalin sahaja tapi hari biasa pun boleh, makn malam 2 biji bangun pagi badan rasa segar x rase letih.......terbaik........untuk lelaki pun boleh untuk sesiapa yang badan letih dan lesu.... thanks jsd jalinan cinta...

    ReplyDelete
  4. Salah satu hal yang menjadi ketakutan terbesar bagi kebanyakan wanita setelah
    menikah adalah bahwa mereka kehilangan pesona dalam hubungan pernikahan mereka.
    Kebanyakan wanita percaya bahwa setelah masa bulan madu berakhir maka kedua
    pasangan akan kembali ke dalam kehidupan mereka yang normal sehari-hari. Suami
    tidak akan mempunyai rasa tertarik yang sama lagi pada istrinya.
    Jika diantara kalian ada yang juga mempunyai masalah seperti diatas, jangan
    khawatir, segera temukan solusinya di
    DISINI
    kini saatnya membuat suami anda betah dirumah dan tak perlu khawatir jika
    ditinggal suami kerja, karena dengan susuk vagina perawan akan membuat suami
    anda menjadi selalu merindukan anda.

    ReplyDelete
  5. Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE,dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.

    ReplyDelete