Wednesday, 27 January 2016

Jamu Jalinan Cinta JSD RM 48





JAMU JALINAN CINTA..♥(jamu bersalin)

HARGA: RM 48.00 / 40 biji - 1 botol


Ramuan Jamu Jalinan Cinta @ JJS sangat bagus untuk pulihkan dalaman wanita yg baru bersalin... Jamu Jalinan Cinta ini akan menkgluarkan darah-darah yang tak elok dalam badan, semasa bersalin darah nifas keluar. Semua darah kotor dibuang.. mkn Jamu Jalinan Cinta ini akan menghasilkan darah baru. Khasiat dari herba Jamu Jalinan Cinta yg mengeluarkan darah baru yg lebih sihat... pastu pakai param..skrub kulit mati
keluar. Kulit baru mulus mcm baby..tu sbb perempuan kalau bersalin / berpantang dengan betul dia jadi lagi cantik dr sebelum ni.. dlm Jamu Jalinan Cinta ada herba lempoyang, kunyit putih yg akan mematikan kuman2 kudis atau bisul atau kanser. Untuk pengetahuan anda, Jamu Jalinan Cinta mengandungi 43jenis ramuan herba temasuk rempah ratus yang buang angin dan melancarkan darah..juga menyembuhkan luka2, bisul, kudis, kayap, nanah tetapi ingat ye.. yg menyusukan baby....jgn sampai baby panas dalaman.


Lagi satu JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja....boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara yang mengalami masalah jerawat kritikal.....






KHASIAT:-
- tidak bersifat utk merapatkan faraj.

tetapi
- mengeluarkan darah2 kotor dalam badan sprt darah nifas,
- membuang angin dari dalam badan
- bersifat melancarkan peredaran darah,
- membanyakkan air susu,
- mencepatkan luka2 kering dan sembuh
- mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
- menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah



KANDUNGAN RAMUAN:-
- madu,
- belut,
- ikan haruan, dan
- rempah ratus wanita seperti
manjakani,
kacip fatimah,
lempoyang,
kunyit putih dll...
mengandungi 43 jenis ramuan


CARA PEMAKANAN:-
2 biji selepas sarapan dan 2 biji
malam selepas makan malam (6ptg)




PERHATIAN:-
jika bayi menyusu badan… jika terdapat gumpalan taik mata pada baby
-  ibu dinasihatkan berhenti dahulu dari terus memakan jamu tersebut kerana baby panas.
- baby hendaklah dinaturalkan kembali dgn air suam atau air kosong.
- JJC ni bukan hanya utk org lepas bersalin sahaja...
- JJC juga boleh dimakan oleh setiap wanita & anak dara utk menaikkan seri wajah...
- JJC juga boleh dimakan oleh anak dara tetapi tidak digalakkan kecuali anak dara yg mempunyai masalah seperti jerawat yang kritikal, parut diwajah/kulit badan, mengalami luka dalaman...
I

ni kerana JAMU JALINAN CINTA
dirumus khas dengan ramuan ikan haruan dan gamat dimana ia mampu melicinkan kulit dan menggebukan serta menghapuskan jerawat.





INFO TAMBAHAN:-
Q: Hari keberapa dalam pantang boleh start makan JJC ni?
A: 1 minggu pertama habiskan antibiotik hospital tetapi disebabkan selalunya lepas bersalin
sehari ke dua hari wanita bersalin akan diserang sejuk2.. sudah boleh seperti yang disarankan dgn bezakan waktu makan ubat dan jamu jarakkan 2 jam. sewaktu baby kuning minta relax dulu jika menyusukan bayi. jika tak menyususkan bayi boleh makan seperti biasa.

Q: Sebotol Kapsul jamu jalinan cinta ni cukup utk berapa lama?
A: 1 botol mengandungi 40 biji dgn harga RM 48.00


Q: Nak kene makan berapa botol? dan nak makan berapa lama?
A: Maknanya sebotol utk 10 hari shj..kena ada bekalan 3@4 bottol utk dlm pantang kan.


Q: Habis pantang bole trus makan JAD ke?
A: Boleh kerana tiada pertembungan herba yang banyak dan kandungan manjakani dan kacip fatimah didalam ramuan jamu bersalin tidak tinggi. maka boleh sambung dgn JAD…mksudnya keguguran pun blh makan teruskan sbb xde nk menyusukan baby.

Jamu Lelaki Jutawan JSD Jamu tambah tenaga lelaki



JAMU LELAKI JUTAWAN - RM65.00 / 40BIJI

~ meningkatkan nafsu syahwat
~ menambahkan tenaga dan menigkatkan kecergasan
~ melawaskan dan mengeluarkan angin
~ meringankan badan
~ amat sesuai bagi lelaki berkerjaya dan berumahtangga

 


Set Lelaki
Jamu Lelaki Jutawan- 1 botol RM 65
Minyak Ikat Kasih- 1 botol RM 65
Coklat Love Habibi- 1 botol RM 48


produk baru untuk lelaki hebat di mata pasangan tercinta
klik SINI

pembelian anda di rahsiakan


 

untuk order
sila SMS nama produk dan kuantiti ke 019-3116872
@ inbox di FB  Rahsia Wanita Bahagia
Jangan lupa like dan inbox utk pertanyaan.